loading...
بزرگترین سایت دانلود آهنگ
salar بازدید : 3 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود تیتراژ سریال خوب بد زشت با صدای مجید اخشابی

دانلود تیتراژ سریال خوب بد زشت با صدای مجید اخشابی با بالا ترین کیفیت

شعر: اسحاق انور ، تنظیم: حمید اکبرزاده

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ تیتراژ سریال خوب بد زشت :

باور کن به نگات مدیونم
من عشقو تو چشات میخونم
وقتی تو لیلی من باشی
تا ابد مجنونم
من با تو دلخوشی میسازم
با حرفات دلمو می بازم
ای حس گرمی آوازم
من به تو می نازم

♫♫♫♫♫♫

دانلود تیتراژ سریال خوب بد زشت با صدای مجید اخشابی

♫♫♫♫♫♫
هزار هزار بهار گل یه گوشه نگاته
هزار قناری عشق تو مخمل صداته
بهار و سبزه و عید ، اینا همه ش بهونه س
هزار هزار سبد گل تو عطر نفساته
باور کن به نگات مدیونم
من عشقو تو چشات میخونم
وقتی تو لیلی من باشی
تا ابد مجنونم
من با تو دلخوشی میسازم
با حرفات دلمو می بازم
ای حس گرمی آوازم
من به تو می نازم

♫♫♫♫♫♫

دانلود تیتراژ سریال خوب بد زشت با صدای مجید اخشابی

♫♫♫♫♫♫
تو خوبی، ماهی
تو همون احساس دلخواهی
عشقی که همیشه با من همراهی
تقدیرمنی، خواهی نخواهی
باور کن به نگات مدیونم
من عشقو تو چشات میخونم
وقتی تو لیلی من باشی
تا ابد مجنونم
من با تو دلخوشی میسازم
با حرفات دلمو می بازم
ای حس گرمی آوازم
من به تو می نازم

MP3 – 128

Majid Akhshabi – Khoob Bad Zesht


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 1,477